Kirakók

Természetesen igen! Bár a gyémántszemes kirakók apró darabokból állnak össze, ezért nem könnyű kirakni, de mindenki meg tudja csinálni több / kevesebb idő alatt! 😊

Arról nem is beszélve, hogy, a gyémántfestés fejleszti a finommotoros kézügyességet, így, ha most még nem is vagy a legjobb, néhány kirakás után már jelentős fejlődést fogsz tapasztalni (ebben is).

A gyémántfestmények mindegyike tökéletes ajándék lehet, nem csak a kreativitás szerelmeseinek, hanem gyakorlatilag bárki számára.

A gyémántszemes kirakók maximális kikapcsolódást nyújtanak, csökkentik a stresszt, ellazítják az elmét, így tökéletes lehetőség, hogy kiszakadj kicsit a mindennapi rutinodból.

Kirakhatod a gyémántszemes kirakókat egyedül, a családoddal, a pároddal, a barátaiddal együtt, sőt, akár mérhetitek is az időt és versenyezhettek, hogy ki tudja a leggyorsabban kirakni.

1. Párosítsd össze a gyémántok csomagolásán található mintákat a vászon szélén és a festőterületen található mintákkal – minden szín külön zacskóban érkezik

2. A Gyémántfestő tollat nyomd bele a rózsaszín puha szilikonba – egy ilyen belenyomással több órán keresztül tudsz majd lesz festeni

3. Terítsd ki a vásznat és húzd le róla a vedő fólia egy részét – egyszerre csak annyit, amennyi területen dolgozni fogsz!

4. Válassz ki egy színt, öntsd bele a gyémántokat a gyémánttartó tálba, majd a toll segítségével vidd fel őket a vászonra

5. Ha véletlen rossz helyre tetted a gyémántot, a kapott kis fémcsipesszel nyugodtan szedd le azt a vászonról és tedd a megfelelő helyre

6. Ha az adott területen minden gyémántot felvittél a vászonra, a tenyered segítségével nyomd rá őket, hogy biztosan jól tapadjanak

A gyémántfestő szettek tartalmaznak mindent, amire szükséged van a tökéletes festményhez:

✅ Öntapadós prémium minőségű fényes gyémántfestő vászon
✅ Gyémántfelvevő toll
✅ Gyémánt ragadását segítő puha ragacs
✅ Fém csipesz
✅ Színenként külön csomagolt színes gyémánt -30%-al több, mint amennyire szükséged lesz, hogy biztosan elég legyen

A gyémántszemes kirakó elkészítése nem nehéz, bárki ki tudja rakni mely természetesen sok izgalmat és egy minimális kihívást jelenthet. 

A kirakókat úgy terveztük, hogy mindenki ki tudja bontakoztatni kreativitását, így pár órát mindenképp rá kell szánni, viszont ez az idő megfelelő a napi stressz elengedésére és hogy egy kis időt töltsünk saját kreatív gondolatainkkal.

A gyémántszemek színei megegyeznek a képen látható színekkel, az adott képnek megfelelően ez lehet matt vagy csillogós, gyönyörű élénk színek.

A gyémántszemes kirakókat 7 éves kor alatt nem ajánljuk, ugyanis az apró darabokat a kisgyermekek a szájukba vehetik, lenyelhetik, valamint ebben a korban a finommotorikus képességük még nincsen olyan szinten, hogy élvezhető legyen számukra a puzzle kirakása.

7 éves kor felett már ez a veszély nem áll fent, viszont 7-8 éves korban még előfordulhat, hogy néha-néha anyu, vagy apu segítségére lesz szüksége a gyermeknek. 😊

Felső korhatár egyértelműen nincs, hiszen a visszajelzések alapján még a 90-hez közel is ugyanakkora élvezetet nyújt a puzzle kirakása, mint gyermekek, vagy felnőttek esetén.

Ráadásul a gyémántfestmény kirakása megmozgat minden egyes agytekervényt és serkenti a kognitív képességeket, ami különösen hasznos lehet az időskori demencia megelőzése céljából.

Szállítás

A 12:00 óráig leadott megrendelésekre 1 munkanapos határidőt vállalunk, mivel még aznap feladjuk a kiszállító cégnek, így csomagod a következő munkanapon fog megérkezni hozzád.

Ha 12:00 után adod le rendelésed, akkor azt csak másnap tudjuk feladni, de így is maximum 2 munkanapon belül nálad lesz a rendelt gyémántszemes kirakó.

Jelenleg 2 féle szállítás közül lehet választani:

  • GLS házhoz szállítás: 990 Ft
  • FOXPOST csomagautomata: 990 Ft

Legalább 2 gyémántszemes kirakó vásárlása esetén a kiszállítás INGYENES.

Ingyenes házhozszállítás esetén választhatsz, hogy a GLS szállítsa-e házhoz a rendelésed, vagy inkább egy FOXPOST csomagautomatába küldjük a csomagod.

Szállítással kapcsolatos további információért látogass el “Szállítási és fizetési feltételek” oldalunkra.

Jelenleg 2 féle szállítás közül választhatsz: rendelésedet kérheted GLS házhozszállítással, vagy FOXPOST csomagautomatába.

Amint átadtuk a csomagot a szállítási partnerünknek, ők mind e-mailben, mind SMS-ben értesítenek a kiszállítás napjáról, valamint arról, hogy mely időintervallumban szállítja a futár a csomagot.

A tájékoztatókban szerepel a futár telefonszáma is, így, ha előreláthatólag mégsem tartózkodnál otthon a kézbesítés időtartamában, akkor ezt tudod jelezni a futár felé és kérheted, hogy egy másik időpontban kézbesítsék a csomagot, amikor biztosan otthon leszel.

A futár a csomag kézbesítése előtt közvetlenül még felhív, hogy érkezik.

Amikor a csomag átadásra kerül a futárszolgálatnak, a logisztikai partnerünk küld Neked egy tájékoztató e-mailt, amely többek között egy csomagazonosítót is tartalmaz, ami alapján ellenőrizheted az adott futárszolgálat weboldalán, hogy éppen hol tart a csomagod.

A GLS-sel rendelt csomagokat itt tudod nyomonkövetnihttps://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes

A FOXPOST-tal rendelt csomagokat itt tudod nyomonkövetnihttps://www.foxpost.hu/csomagkovetes/

Amennyiben rendelésed még nem kapott csomagszámot (vagyis, ha még nem kaptál logisztikai partnerünktől e-mailt ezzel kapcsolatban), akkor kérjük, hogy jelezd módosítási igényedet felénk az info@diamondart.hu e-mail címen és átírjuk a rendszerben az adatokat.

Amennyiben a rendelésed már csomagszámmal rendelkezik, akkor a választott futárszolgálattól kapott e-mail-ben szereplő linken keresztül végezheted el a kívánt módosításokat.

Ha nem találsz ilyen linket, akkor azt javasoljuk, hogy csak egyszerűen hívd fel a futárszolgálatot, vagy a csomagodat kézbesítő futárt az e-mailben szereplő telefonszámon.

GLS ügyfélszolgálat: +36 29 886 700, vagy +36 20 890 0660
FOXPOST ügyfélszolgálat: 06 1 999 0369

 

Természetesen igen, a rendelésekhez írt megjegyzéseket minden esetben továbbítjuk a futárnak.

GLS házhoz szállítás

Amint átadtuk a csomagot a szállítási partnerünknek, ők mind e-mailben, mind SMS-ben értesítenek a kiszállítás napjáról, valamint arról, hogy mely időintervallumban szállítja a futár a csomagot.

A tájékoztatókban szerepel a futár telefonszáma is így, ha előreláthatólag mégsem tartózkodnál otthon a kézbesítés időtartamában, akkor ezt tudod jelezni a futár felé és kérheted, hogy másnap kézbesítsék a csomagot, amikor biztosan otthon leszel.

A futár a csomag kézbesítése előtt közvetlenül még felhív, hogy érkezik.

Ha éppen nem tartózkodsz otthon amikor a futár érkezik, akkor nincsen semmi gond, mert a GLS összesen 3 alkalommal kísérli meg a csomag kézbesítését.

Ha előre tudod, hogy nem leszel otthon a kézbesítés idején, akkor a tájékoztató e-mailben vagy SMS-ben szereplő telefonszámon (a futár telefonszámán) tudod jelezni ezt és kérheted, hogy másnap kézbesítsék a csomagot, amikor biztosan otthon leszel.

Ha előre tudod, hogy nem leszel otthon a kézbesítés idején, akkor a tájékoztató e-mailben vagy SMS-ben szereplő telefonszámon (a futár telefonszámán) tudod jelezni ezt és kérheted, hogy másnap kézbesítsék a csomagot, amikor biztosan otthon leszel.

Amennyiben ritkán vagy otthon, akkor 2 dolgot tudunk javasolni:

  • Egyrészt rendelésedet kérheted a több, mint 300 FOXPOST csomagautomata egyikébe, amelyekből 3 naptári napon belül bármikor felveheted a csomagot.
  • Másrészt rendelésedet kérheted a munkahelyedre is

FOXPOST csomagautomata

A FOXPOST 3 naptári napig őrzi a csomagokat az automatákban, a 3 napos időtartamba a hétvégi napok (szombat, vasárnap) is beleszámítanak.

Az átvételi határidő a csomag érkezéséről szóló sms és e-mail értesítésben található.

A 3 naptári nap leteltével a FOXPOST eltávolítja a csomagot az automatából, ezért fontos, hogy az értesítésben szereplő időpontig átvedd a csomagot.

Fizetés

Webáruházunkban bankkártyás fizetéssel (a Paylike biztonságos felületén) és utánvétellel vásárolhatsz.

Utánvét esetén

  • FOXPOST csomagautomatánál kizárólag bankkártyával
  • GLS futárnál készpénzzel és bankkártyával is tudsz fizetni

Az utánvétkezelés díja 290 forint.

Ez sajnos az esetek nagyon kis részében, de előfordul. Ilyenkor az integrált fizetési szolgáltatónk (a Paylike) valamilyen oknál fogva nem tud kommunikálni a fizetéshez használt kártyát kibocsátó bankkal.

Ebben az esetben azt javasoljuk, hogy add le rendelésedet utánvétellel.

Amennyiben nem szeretnél utánvéttel rendelni, kérjük, hogy küldj egy e-mailt az info@diamondart.hu-ra és segítünk megoldani a problémát.

Igen, az utánvét értéket a GLS futárnál bankkártyával és készpénzzel is fizetheted.

Rendelés

Amennyiben rendelésed még nem kapott csomagszámot (vagyis, ha még nem kaptál logisztikai partnerünktől e-mailt ezzel kapcsolatban), akkor kérjük, hogy jelezd módosítási igényedet felénk az info@diamondart.hu e-mail címen és betesszük a kívánt extra terméke(ke)t a rendelésedbe.

Az extra termékek árát utánvételes vásárlás esetén egyszerűen hozzáadjuk az utánvét összegéhez, bankkártyás fizetés esetén pedig e-mailben küldünk egy linket, amin keresztül ki tudod fizetni a különbözetet.

Amennyiben a rendelésed már csomagszámmal rendelkezik, úgy módosításra sajnos nincs lehetőség. A plusz termék(ek)et új rendelésben tudod megrendelni.

Amennyiben rendelésed még nem kapott csomagszámot (vagyis, ha még nem kaptál logisztikai partnerünktől e-mailt ezzel kapcsolatban), akkor kérjük, hogy jelezd módosítási igényedet felénk az info@diamondart.hu e-mail címen és átírjuk a rendszerben az adatokat.

Amennyiben a rendelésed már csomagszámmal rendelkezik, akkor a választott futárszolgálattól kapott e-mail-ben szereplő linken keresztül végezheted el a kívánt módosításokat.

Ha nem találsz ilyen linket, akkor azt javasoljuk, hogy csak egyszerűen hívd fel a futárszolgálatot, vagy a csomagodat kézbesítő futárt az e-mailben szereplő telefonszámon.

GLS ügyfélszolgálat: +36 29 886 700, vagy +36 20 890 0660
FOXPOST ügyfélszolgálat: 06 1 999 0369

Garancia

Amennyiben a rendelt termékkel nem lennél maradéktalanul elégedett, akkor 14 napon belül küldd azt vissza és szívesen kicseréljük a terméket vagy visszatérítjük annak vételárát.

Kérjük vedd fel a kapcsolatot velünk az info@diamondart.hu e-mail címen és segítünk.

Visszaküldést megelőzve kérnénk a termék számláját bemutatni, ezzel igazolva, hogy a vásárolt terméket tényleg tőlünk vetted.

Ezen kívül kérjük, hogy az ügyfélszolgálatunknak küldött e-mailben csatolj fényképet a termék állapotáról.

A visszaküldés szállítási díja a vásárlót terheli.

A termék visszaküldése a saját költségeden történik.

A termék visszaküldése után vállaljuk, hogy a termék visszaérkezésétől számított haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszautaljuk a termék vételárát a megjelölt bankszámlaszámra.

Kizárólag sértetlen termékek esetén tudjuk a teljes pénz visszafizetési garanciát vállalni.

A termék működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó mértékű használat esetén a visszatérítés összegét a termék használatából eredő értékcsökkenéssel kell csökkentenünk.

Ha bármi kérdésed lenne, írj egy e-mailt az info@diamondart.hu e-mail címre!

Maradt még kérdésed?

Írj nekünk a lenti űrlapot kitöltve és 24 órán belül válaszolunk!

+36 70 271 9041

info@diamondart.hu

diamondart_hungary